Mina mål i livet, helst gjort imorgon.

VARNING VARNING VARNING VARNING ONÖDIGT LÄSANDE VARNING VARNING VARNING VARNING

Mina mål i livet, som helst ska komma att uppfyllas imorgon:

* Att inte vara fördomsfull mot allt och alla, att inte ha några förutfattade meningar, att älska alla
* Att se det positiva i vilken situation jag än kommer i. Alltid ha en skön självkänsla och njuta av livet.
* Att alltid se de bästa i folk, inte alla tar sig tiden, lilla blåögda jag som vanligt.
* Att alltid uppskatta. allt från morgonteet till mina vänner och familj.

 -  tänkt på uttrycket "allt är relativt" , inte? då har ni  det nu. Men de är så sjukt, de är så sant, de har jag tänkt på.

Ha nu en underbar morgon och om vi inte ses senare so goodday, goodafternoon and good night.

Kommentarer
Postat av: mli

Det låter bra de gumman :) duuuktigt o så. Men du är iför sig alltid positiv såå den punkten är redan klar! :)

2008-04-08 @ 12:23:37
URL: http://lillguppies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0