Buddha is my homeboy

Jävlar du...de var ett tag sedan jag skrev.

Hade glömt bort att jag hade en blogg, försökte nyss skaffa en men tydligen var det någon jävel som hade snott min email. nej men de var visst jag.
Dåligt minne från min mor.



Anyway, vart i Oxford och jobbat till jul. Vart med några underbara kvinnor.
Det var inte en resa, det var en upplevelse.
nog om den resan..........................................



                                             Närmaste lönerna kommer gå till ALLMÄN SHOPPING på högsta nivå.

Sparar till tre saker efter det:
  1. Permanenta håret lockigt och illrött.
  2. Lazerborttagning av hår på kroppen (kommer ändå aldrig vilja ha tillbaka det)
  3. Tandbleckning


Then im so pleased with my self, couse I love my self.

Efter det sparar jag till att resa runt i världen i några år, its gone be awesome.
Places to be Vietnamn, Cuba, Jamaica, Afrika, Japan, Australien......................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0