Vad skulle hända om du inte blev arg, någonsin?

Jag drömmer alltid! Jag lever i drömmar.
Vet ni vad jag vill göra?


Jag vill resa till Cuba och sova bland kackerlackor, jag vill åka till Vietnamn och köpa tillagad mat från en människas fönster, jobba som cykeltaxi i Indien, Surfa på vågorna i Australien, Jobba som volantär i Afrika, flyta på jamiacas kust, besöka munkarna i Tibet.
Tankesätt som en hippe, möjligheter som en realist, eller?


Samtidigt är en av mina största drömmar att få barn, en man att älska, en snyggt inredd vila i Sverige, bil, vila och volvo... you know the drill!
Jag kan göra alla drömmar till verklighet - seee, ens barn blåögda ögon bär jag fortfarande...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0