Min vän Malou fyller 27

..Det firad vi genom att promenera till Gamla stan. Tog ett glas, middag på vapiano och drinkar på Olssons skor!

VAPIANO - Mitt första intryck - En blandning mellan ett bibliotek, IKEA, matsal, myskrog & växthus.
Ett effektiv sätt är att dom inte har servitörer/servitriser utan man får ett kort som håller koll på vad man
äter och dricker och så får man gå till kassan själv. Jätte god mat och massa med folk&rörelser. Bra priser!
Går ej att boka bord och väntetiden är allt mellan 30 - 60 min.
STUREGATAN 12, MUNKBROGATAN 8, KUNGSBRON 15
Öppettider 11 - 24 (fre, lör 11 - 01 )

OLSSONS SKOR
- Mitt smultronställe - Fullt ös på fre&lör, annars är det bara ett lugnt chill ställe med mysig musik och dom trevligaste bartenderna i stan.
Odengatan 41
Onsdag-Fredag:         18.00-03.00
Lördag                      21.00-03.00

En jätte trevlig kväll med födelsedagsbarnet Malou. Kvällen slutade senare på världens skönaste soffa.



Kommentarer
Postat av: Malou

Sweetiepie, det ver en magisk födelsedag, tack!

2010-05-08 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0