Påsk is the shit!

Familjen drog ner till Småland för att fira påsk med släkten. Dom dumpade mig.
Firade då påsk med min baby-girls familj!
Den bästa påsken någonsin, läs och få inspiration people!

Utöver massa god mat, gött sällskap och spelkväll:

Påsk-äggs tävlingen!
Det var trådar som gick hit och dit i hela huset. Alla hade ett garn var och reglerna var enkla: Följ din tråd, rulla fint ihop, snabbast vinner! Jag höll på och kissa på mig, det var hysteriskt, helt fantastiskt. Det vart några blåmärken, skrapsår och dåliga förlorare.


Nr. 1 är vinnarens garn - SÅ DISKAD!


Den årliga HATT-TÄVLINGEN, olika teman varje år. 2010 = Fripper


Det här vill jag göra varje Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0