It´s payback time, baby!

Ni som åker buss, pendeltåg eller tunnelbana vet vad jag pratar om när jag säger att folk kväver din väska med glädje!


Man går på bussen, sätter väskan på andra sätet och t.ex somnar (något jag brukar göra) eller bara lyssna på musik och vara inne i sin egna vackra lilla värld. Då fylls bussen på med folk och så vill någon sitta där, där du har din väska. Men personen i frågan har inget ordförråd eller ev. stum så att hon/han säger inget.
Dom gör första ansatsen för att visa att dom vill sitta genom att burra upp sitt ass i ditt ansikte, om du inte märker detta är det kört. Nästa steg är nämligen att dom sätter sig. RAKT PÅ DIN VÄSKA! Helt otroligt, vart är mänskligheten på väg.
Så nästa gång tänker jag ha en liten manick i min väska som är kopplad till en liten knapp i min BH. När jag trycker på den kommer ett liten "mjau" och ett till och sedan bara "mj...". Då kan jag resa mig upp och skrika över hela bussen
" DU HAR PRECIS MÖRDAT MIN KATT, MÖRDARE...MIN ÄLSKADE KATT, HUR KAN DU? VAD TÄNKER DU MED MÄNNISKA? DITT MONSTER! MÖRDARE!!!"

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hahaha, de vore himla roligt om du gjorde de...you go girl! ;)

2010-04-04 @ 18:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0