Utmaningar i livet/ Utmaningar är livet?

Har diskuterat en sak med några av mina kill-kompisar.
Det här med att flörta, ragga, dejta, you name it, det är intressant.
Majoriteten av tjejer förväntar sig att en kille som är intresserad tar det första initiativet.
Killarna jag pratat med vill inte, tycker det är lite läskigt eller orkar inte.
Om argumentet är följande:
Om du är intresserad så gör något åt saker. Våga för att vinna!
Då gäller det väl båda könen??

Inte konstigt att det finns så många singlar i Stockholm.



nästa utmaning blir att gå ut och ta första initiativitet.
Alltså gå fram till någon man dras till och bara vara du!
Jag tänker gå ut redan ikväll!


Sedan kan man ju utveckla detta, vilket jag tänker göra.
Att gå fram till någon på Ica, Rålis, kungsan where ever och bjuda ut personen.
Det är något man inte gör. Det är konstigt.
Just därför vill jag göra det. Jag har sagt 10st minst.
Efter man har gjort det, då kommer man ju aldrig vara nervös igen.
Det måste kännas kanske coolt. Skön känsla tror jag absolut. (Efter man gjort det)
Se en snygg kille som verkar intressant och gå fram.
Vad har du att förlora? Chansen är minimal att du kommer springa på honom igen om han avvisar dig.
I bästa fall träffar du en ny människa som du annars inte skulle ha träffat.

Just do it!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0