Jag & Dick på Luffen i Sommar!

Jag tänkte beskriva med ord & bilder hur jag tänker mig att det kommer bli på våran tågluff genom Europa.
Kul och se tillbaka på efter. Are you ready, Of course you are!



Först tänkte vi åka genom Polen, det tänker jag mig såhär:
 
Sen drar vi igenom ÖstEuropa, där ser tågen ut såhär:

Landskapet ser ut såhär:

Vi kommer ner till Rumänien, där dom ser ut såhär:

Ska bada i Svarta havet, som jag önskar var döda havet:

Sen åker vi igenom Bulgarien:

Vidare ner till Grekland:

Där stannar vi och snorklar ett tag:

Tar båten över till Italien och dricker vin:

Sen tar vi vespan...

....genom Italien upp till Venedig:

Tågar upp genom Belgien:

Tar en Sväng förbi Amsterdam och anpassar oss:

Kommer till Tyskland där alla springer omkring och sjunger på bergen, såhär:

Sen kommer vi hem:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0