The important thing in life is not to triumph but to compete

Jag älskar att spetsa upp tillvaron med lite små projekt och mål.
Senast avklarad är att fixa en rubiks kub. DONE THAT!
TIPS! Ni vet hundtricket, det finns lite andra varianter. Första testade är att ta med en jojo på krogen.
Om du står i en lång krogkö eller väntar på toan, ta fram jojon och se cool ut. Sedan kan du köra det bland folk och jag lovar dig att det drar till sig folk av alla kön. Har battlat många gånger och träffat mycket roligt folk. Har dock bara testat detta på coola uteställen. TRÄDGÅRDEN var en succé. Att ta med rubiks kuben funkar också men varning för att dra till sig 50% läskiga snubbar.
OBS! Detta funkar bara för engångs, inte om du söker ett seriöst förhållande!


Anyway jag satt kvar på kontoret till typ 23.00 och satt och jobbade på mitt hemliga projekt och kom och tänka på mitt nya mål. Att lära mig teckenspråk.
Har ju testat på det lite när jag gick i plugget. Jag lärde mig "sticka härifrån?", "ta en öl efter?", "Skit het kille" som användes flittigt under lektionerna.
Det Kommer bli grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0