The love of my life!

Har klurat och klurat på hur jag ska få upp min soffa från Malmö....och kom fram till att det är bara att åka ned.
Så Lördagmorgon klockan 6 bar det av. Mötte upp Ben och hyrde en liten minibuss.
Dagen var fantastisk med STOR SOL. När vi kom ner till Malmö började det regna sedan var det fint igen.
Kom hem 00.00. Det tog 17h allt som allt. När jag kom till personen som sålde den så gav han mig bara en blick
"Så det här är idioten som åker från Sthlm ner till Malmö för en soffa" Haha super kul och så värt det! Grym dag!




Vi har döpt soffan till en stad på vägen.... HÖLÖ blev namnet! :D
Nu är den min, min, min, min, bara min!
P.s Vill ge en stor kram till Ben som hjälpte mig massa massa massa! Tack! d.s

Kommentarer
Postat av: B

Alltid kul att få dela lite glädje med underbara människor! :)

/B

2010-03-21 @ 23:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0