TantvarningsTorsdag!

Jag har några smultronställen. Ett av dom är Ohlssons Video (som nu bytt namn till Ohlssons skor).
Jag & Sara möts efter jobbet på en skön AW som vanligt. Men något skiljer sig snabbt från en vanlig,underbar AW.
Ett stort sällskap på 500miljoner pers kommer in efter en timme ( runt 40 pers ). Beställer in moët och skriker.
90% var 50+ män och 9% lite yngre män och 1% kvinnor. Kvinnorna ställer sig på borden och alla skriker.
VAD GÖR NI HÄR? GO AWAY! Jag går inte till Caféet och stör er! Motherfuckers!


Lyssnar alltid på radio påväg till jobbet!
Igår pratade dom om sköna ord.
Ett av dom var Motherfuckers och dom uppmanade folk att säga det mer.
Sedan var det en som ringde in och sa ordet Palsternacka.
Dom fortsatte att berättade om grönsaken palsternacka.
Tillslut fick jag nog och sms in till radiostationen:
"Palsternacka är ingen grönsak, det är en rotfrukt motherfuckers"


Innan jobbet gick jag till gymmet.
Låt mig måla upp scenariot.
Vi befinner oss i en liten by, på det populäraste, största gymmet och i varsina duschar (inglasade och frostade)
Två äldre damer står i duscharna och pratar med varandra.
"Kerstin, Gunilla på jobbet bla bla bla"
Dom jobbade inom äldrevården i samma by och fortsatte att prata skit om den där Gunilla.
Så när jag går förbi duscharna var jag bara tvungen att med gnällig röst ropa:
"Kerstin det här är Gunilla"
Sedan lubbade jag fort därifrån och jäklar vad tysta dom blev.
haha




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0