Vad kan jag säga? Dom är ju lite flummiga i Malmö!

Happy Place


Säljes av Andrés. Insänd 24 januari 18:25. Ta bort, ändra, förnya din annons.

 

     
 
Klicka för att se nästa bild
 
     
Pris: 1:- Typ: Övrigt Malmö, Centralt Söder: Visa var

 

Hejsan!
Det har nu blivit dags för mig att sälja mitt "smultron ställe" då jag känner att jag inte har någon användning av den längre.
Perfekt för den som känner sig ha svårigheter att kontrollera sin ilska eller för den som bara vill drömma sig bort för en stund. Köpte den för cirka ett halvår sen, med rekommendation från min psykolog, så att jag kunde ha ett ställe som var mitt och slappna av och kontrollera mina utbrott.
Enligt mitt tycke, så denna ovärderlig, därav den symboliska summan 1kr. Säljes annars till högst erbjudande.

Beskrivning: Harmonisk koja, även kallad "Happy Place" med många uppmuntrande samt stärkande citat inuti.

Storlek: 1x1 meter (plats för 1 person)

Användning: Rensa tankarna, Varva ner samt drömma sig bort etc.

Material : 100% Polyester!

MVH / Andrés

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0