Hemma och Vabbar

Denna vecka är jag barnvakt åt lillskiten.
Farsan överraskade mam med en resa till Italien.
Har varit en hel del oväntade saker som kommit upp.
Fantastiskt och jag skulle rocka som mamma.
Mindre kul dock är att dom ringde från skolan och
meddelade att han är sjuk.


Typiskt! Får åka och hämta honom och missar två
dagars jobb. Bara att ta igen sen. Känner att mina skills är ganska bra med tanke på att jag inte har någon erfarenhet.
Bilden till höger ser ni hur man lurar i grabben lite
alvedon. Fina fisken.
Resten av dagen består av att ge honom dricka,
pyssla om honom och se på massa tecknad film.
( kan förhoppningsvis smita iväg och tvätta lite )


Nu är det dags för Bumbibjörnarna...
over and out!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0