Thursday Im in love...




ToppenTorsdag

Efter jobbet tog jag en promenad från Sveaplan,
längs med Humlegården,
till Karlaplan. Satt i Solen,
åt glass och snackade skit
med min lilla vän Mårten.
Sedan var det hem och var
så effektiv bland papprena som man kan vara. Tog bilen och åkte till Dicks föräldrar
för att hämta den bästa
ryggsäcken till tågluffen.
..och vad får man se?
Sjöutsikt, långt borta toppar av träd och bakom det,
SOLNEDGÅNGEN! Så vackert!
En till dag som bara är fantastisk..... TACK!


Varje morgon frågar jag mig samma sak:
Är det en bra eller dålig dag,
vilket ska det va?


För vi har alltid ett val och kan välja själva!
Det funkar för mig. Oftast bestämmer jag mig för att ha en bra dag.
...och då blir det en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0