.......Charge it, pawn it, zoom it, press it, Snap it, work it, quick - erase it.......

Jag är sådan nybörjare som man bara kan bli. Man kan inte bli mer amatör än mig. Därför så skäms jag ju eftersom jag har sett tusen magiska bilder. Men jag har bestämt mig för att visa lite stake och lägga ut dom första bilderna jag har tagit En dag på stan. Jag vet hur jag vill ha dom men när jag tar kortet ser det inte likadant ut, jag vet hur jag vill ha det redigerat men jag kan för lite. Vilket är helt fantastiskt för jag tycker det är så kul och jag har så mycket att lära mig. Jag älskar att lära mig. Sedan vet jag att det inte är allas favorit men jag diggar överexponerat och extrema kontraster så det kör jag på. Alltså nu börjar en ny början och jäklar, jag kommer bli grym!



Kommentarer
Postat av: Jennie

men WOW, grymma bilder ju! jag måste också köpa en bra kamera.. och du är skitduktig ju :) fint!

2010-05-20 @ 00:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0