Hälsa framtiden välkommen....

Jag har sagt upp mig!
Jobbat på samma företag i 2 år. Nu känner jag mig ganska klar och vill testa på nya saker.
Jag går inte den vanligaste vägen genom att utbilda mig efter gymnasiet, plugga 2 - 6 år och sedan jobba.
Jag testar på så mycket jag kan. Har ingen aning om vad jag vill hålla på med. Det finns ju så mycket :D
Så tack vare en vän fick jag en spark i arslet och beger mig nu på nya äventyr.

Efter sommarens semester med tågluff i Europa, segling och allt vad sveriges sommar har att erbjuda så blir det....
att plugga till GRAFISK FORMGIVARE!
Undertiden är planen att plugga på distans, olika Adobe-program&webbdesign, sedan fixa lite X-jobb.
Tänkte sätta på charmen och hitta något inom inredning eller design.

Kommer bli awesome! Inget att vara rädd för. Bara exalterad existerar.
Ingen vet vad som kommer hända, men jag vet att allt kommer ordna sig.
It always does!


Säg HEJ till framtiden
.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0