Rösta på Vänsterpartiet!



Jag kan tänka mig att tänka om när jag hörde det senaste on the news this morning.
Vänsterpartiet hade en strippa på Vänsterpartiets familjefest igårkväll. Najs!
För att "motivera" detta använde dom slogan " Rocka röven av högern"
Jag gillart!

Strippa uppträdde på Vänsterpartiets familjefest

Vänsterpartiets söndagsshow var en familjefest – tills strippan kom.

Kvinnan på scenen stod till slut bara i trosorna och små klistermärken med Vänsterpartiets logga på bröstvårtorna.

– Det är smaklöst

om man tror att det är underhållande på något sätt, säger Gudrun Schyman (FI).

”Burlesk show”

Men Vänsterpartiets kommunalråd i Södertälje, Staffan Norberg, var en av dem som såg showen. Han håller inte med om att det var olämpligt.

– Det var ingen strippa. Det var en burlesk show. Hade det varit 1920 förstår jag om det väckt viss fasa, men det är 2010 och folk borde kunna uppfatta både ironi, satir och humor kan jag tycka, säger han.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0